پارك جينگ شان | پاركي زيبا در بلندترين نقطه شهر پكن

۱۴ بازديد

پارك جينگ شان

اگر قصد سفر به شهر پكن را داريد و اگر علاقه مند به پارك و مشاهده شهر پكن از بالاترين نقطه اين شهر هستيد،همراه ما باشيد تا با معرفي پارك جينگ شان در خدمت شما باشيم.


چرا به پارك جينگ شان برويم؟

پارك جينگ شان در مركز شهر پكن واقع شده است كه يك منطقه ۲۳۰ متري(حدود ۵۷ هكتار) را پوشش ميدهد. پارك در نقطه مركزي محور شمال-جنوب قرار دارد و در دروازه شمالي شهر ممنوعه قرار گرفته است.تصويري از گردشگران در جينگ شانتصويري از گردشگران در جينگ شان

اين پارك در تپه جينگ شان كه قبلا با نام تپه وان سو شناخته ميشد كشف شده است.قله مياني ايت تپه بلندترين نقطه در پكن است كه از آن بازديد كنندگان و گردشگران تور چين قادر خواهند بود شهر ممنوعه را به طور كامل مشاهده كنند.

در پارك جينگ شان چه كنيم؟

در ساعات اول صبح پارك جينگ محل تجمع افراد مسن محلي ميباشد كه براي تمرين تاي چي در اين پارك جمع ميشوند.در اين ساعات سعي كنيد خود را به بالاترين نقطه از پارك برسانيد. اگر علاقه مند به تماشاي شهر پكن از بالاترين نقطه اين شهر هستيد پيشنهاد ميدهيم خود را به اين پارك برسانيد.

تصويري از پارك جينگ شانتصويري از پارك جينگ شان

در فصل بهار اين پارك مملوء از گل هاي رنگارنگ است. در ماه مي ۲۰۰ گونه از پونه ها شروع به شكوفايي ميكنند. حدود ۲۰،۰۰۰ گياه گل مينا در اين پارك شما را از خود بيخود خواهد كرد.

چطور به پارك جينگ شان برويم؟

به خط متروي ۵ به ايستگاه دونگي برويد. از خروجي C بيرون بيائيد و سپس با پيدا كردن اتوبوس ۱۰۱ به ايستگاه Gu Gong (Forbidden City) برويد. روبروي دروازه شمالي شهر ممنوعه پياده شويد.تصويري از گل هاي موجود در پارك جينگ شانتصويري از گل هاي موجود در پارك

چند نكته در مورد پارك جينگ شان

مدت زمان لازم براي بازديد : يك ساعت و نيم ساعت كار : ۶ صبح الي ۹ بعد از ظهر

هزينه بازديد : ۰٫۲۹ دلار

منبع : justgola

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.