خيابان نانجينگ | مركز اصلي خريد در شهر شانگهاي

۱۴ بازديد

خيابان نانجينگ

خيابان نانجينگ مركز اصلي خريد در شهر شانگهاي و يكي از شلوغ ترين محل هاي خريد در دنيا محسوب ميشود. گردشگران تور چين و ميهمانان اغلب تعطيلات و مراسم مانند سال نو چيني، شب سال نو، كريسمس و عيد پاك را در اين خيابان جشن مي گيرند.اين جاده از شرق بوند شروع مي شود و در غرب در مجاورت معبد جينگن و خيابان يانان غرب به پايان ميرسد.امروز خيابان نانجينگ مركز و مقصد اصلي خريداران مد از سراسر جهان است.

تصويري از داخل خيابان نانجينگتصويري از داخل خيابان نانجينگ

 

پيشينه خيابان نانجينگ

پس از جنگ ترياك (۱۸۴۲-۱۸۳۹)، شانگهاي به بندر معاهده تبديل شد.اين خيابان اولين بار به طور انحصاري در اختيار بريتانيا بود و بع از آن براي معاملات بين المللي. واردات مقادير زيادي از كالاهاي خارجي، آن را به اولين خيابان خريد شهر تبديل كرد.با گذشت زمان، خيابان نانجينگ تغيير يافته و تغييرات قابل توجهي داشته است. براي راحتي خريد، انتهاي شرقي آن داراي محل عابر پياده است. فروشگاه هاي بزرگ سنتي در بازار غرق نمي شوند، زيرا مراكز خريد مدرن، فروشگاه هاي تخصصي، تئاتر و هتل هاي بين المللي در هر دو طرف خيابان رشد كرده است.

تصويري از شلوغي هاي خيابن نانچينگتصويري از شلوغي هاي خيابن نانچينگ

 

برندها و شركت هاي مختلف در خيابان نانجينگ

امروزه در اين محل بيش از ۶۰۰ شركت ، مارك هاي بي شمار معروف، كيفيت برتر و مدل هاي جديد را ارائه مي دهند. KFC، McDonald's، Pizza Hut و ديگر فروشندگان معروف جهان در هر دو طرف خيابان واقع شده اند. فروشگاه هاي برتر عبارتند از تيفاني، مونت بلان و دانلي. علاوه بر اين، تقريبا صد فروشگاه سنتي و مغازه هاي تخصصي همچنان كالاهاي ابريشم انتخابي، ژيد، گلدوزي، پشم و ساعت را ارائه مي دهند.

در اين خيابان شما ميتوانيد بارهاي متنوع،رستوران و ساختمان هاي زيبا را ببنيد.

اميدواريم كه اين مطلب در سفر به شهر شانگهاي و خيابان نانجينگ براي شما مفيد واقع شود.

خواهشمنديم در صورتيكه قصد سفر به كشور چين را داريد،براي رزرو تور چين با ما در تماس باشيد.

بهترین زمان سفر به شانگهای

بهترین زمان سفر به شانگهای، در ماه‌های اکتبر تا نوامبر است. این بازه کوتاه پاییزی، میزبان دمایی معتدل، جمعیت گردشگران اندک و نبود بارش‌های تابستانی، فصل داغ گردشگری شانگهای، است.افزایش دما در فصل بهار، بازه کوتاه دلپذیری برای سفر به گردشگران پیشنهاد می‌کند، اما در نظر داشته باشید که باید از سفر در زمان تعطیلات ملی اجتناب کنید. این نکته را به خاطر داشته باشید که شانگهای، شهری با مرکزیت تجاری است، بنابراین، قیمت هتل‌ها معمولا در آخر هفته‌ها افزایش می‌یابد. راهنمای سفر به شانگهای

هزینه های سفر به شانگهای Shanghai

۱- هزینه اقامت و هتل سرمایه گذاری

  • هتل های ۳ ستاره: به ازای هر شب ۱۳۰ یوان تا ۸۰۰ یوان
  • هتل های ۴ ستاره: به ازای هر شب ۳۴۰ یوان تا ۱,۰۰۰ یوان
  • هتل های ۵ ستاره: به ازای هر شب ۴۳۰ تا ۱,۸۰۰ یوان
  • هاستل: از شبی ۷۵ یوان چین تا ۱۷۰ یوان
  • مهمان خانه: از شبی ۱۲۰ تا ۳۰۰ یورو
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.