پارك موضوعي باليوود دبي | اولين تم پارك جهان با موضوع باليوود

۱۰ بازديد

پارك موضوعي باليوود دبي

شكي نيست كه دبي يكي از جذاب ترين شهرهاي جهان از نظر گردشگران است و در تمام ماه هاي سال توريست هاي بسياري از سراسر نقاط جهان براي جشنواره خريد دبي ، پارك هاي آبي دبي ، مراكز خريد بزرگ و ديدني با اجناس ارزان و با كيفيت ، هتل ها و تفريحات لوكس مانند سينما ريل ، تجربه پرواز با تور هلي كوپتر دبي و مابقي تفريحات بي شمار دبي راهي اين شهر مي شوند .


پارك موضوعي باليوود دبي

اولين تم پارك جهان با موضوع باليوود در تاريخ ۱۵ نوامبر ۲۰۱۶ (۲۴ آبان ۱۳۹۵ ) در منطقه جبل علي دبي به عنوان بخشي از دبي پاركز اَند ريزورتز افتتاح شد . پرده برداري از اولين پارك از سه پارك موضوعي دبي كه پروژه آن توسط مركز پارك ها و اقامتگاه هاي دبي (Dubai Parks and Resorts) طراحي شده، به يكي از جاذبه هاي توريستي در دبي تبديل شده است. همراه با افتتاح شدن اين پارك بزرگ، از مجموعه ريورلند دبي (Riverland Dubai) كه با كاربرد غذاخوري و خريد اجناس متفاوت، در صبح همان روز رونمايي گرديد.

تصويري از پارك موضوعي باليوود دبي 
تصويري از پارك موضوعي باليوود

موضوع پارك موضوعي باليوود دبي

يك پارك تفريحي براي خانواده ها ، با تم فيلم هاي باليوودي و كاخ هاي عظيم سلطنتي هند است. توماس جروم در سمت مدير اين پارك بزرگ ، هدف از احداث پارك موضوعي باليوود جذب گردشگران خواند. اين پارك تفريحي در مجموع از ۵ منطقه با تم فيلم و همچنين ۱۶ مسير گوناگون تشكيل شده است .

اجراهاي پارك موضوعي باليوود دبي

هر بخش ميزبان ميهمانان خودش است، ده دقيقه رقص معمولي با آهنگ هاي باليوود كه در تمام روز در حال اجراست. اما بهترين قسمت اين پارك تئاتر راج محل، عرصه داخلي از هنر كشور است، كه مي تواند ۸۵۰ نفر را جاي دهد. اين مكان ميزبان اولين برادوي سبكي (Broadway-style) منطقه، موسيقي موضوعي باليوود، جان جيگر (Jaan-e-Jigar) خواهد بود. اين نمايش ۱۲۰ دقيقه ‌اي شامل درام، عاشقانه، اكشن و كمدي خواهد بود.

تصويري از پارك موضوعي باليوود دبي 
تصويري از پارك موضوعي باليوود
خوراكي هاي پارك موضوعي باليوود دبي

اتوبوس آب جوهو (Juhu Juice Bus) در چوك بمبئي (Mumbai Chowk) پارك شده كه آب نيشكر تازه و آب نارگيل را سرو مي كند. همچنين يك جعبه چارت ميوه و يك دهاباي تند (Spicy Dhaba) و غرفه هاي پاپ آپ ديگري براي فروش غذاي خياباني وجود دارد.در اين پارك رستوراني هم وجود دارد كه انواع غذا ها را متناسب با مذيقه گوناگون سرو ميكند.

هزينه پارك موضوعي باليوود دبي

بازديد كنندگان مي توانند با تهيه بليط كلي دبي پاركز اَند ريزورتز كه از ۴۸۰ درهم شروع مي شود و يا كارت سالانه كه از ۲۴۹۵ درهم شروع مي شود با توجه به نوع انتخاب خود از لِگولَند، پارك آبي لِگولَند، باليوود پارك و مُشِن گِيت همزمان استفاده نمايند..

آدرس پارك موضوعي باليوود دبي

Sheik Zayed Rd,Opp Palm Jebel Ali - Dubai - United Arab Emirates

اميدواريم كه اين مطلب در سفر به شهر دبي براي شما مفيد واقع شود.

خواهشمنديم در صورتيكه قصد سفر به شهر دبي را داريد،براي رزرو تور دبي با ما در تماس باشيد.

منبع»بادساگروپ

 

شاهرخ خان، یکی از مشهورترین و محبوبترین بازیگران بالیوود است که با استعداد بازیگری و جذابیت خاص خود، مخاطبان سینمای هند و سراسر جهان را به خود جلب کرده است. او در طول دوره فعالیت خود در صنعت سینمای هند، به ایفای نقش‌های متنوعی پرداخته است و از فیلم‌هایی با ژانرهای مختلف بهره برده است.

 

یکی از فیلم‌های شاهرخ خان، "دیوانا" (Dilwale Dulhania Le Jayenge) است که در سال ۱۹۹۵ منتشر شد. این فیلم به کارگردانی ادیتیا چوپرا، یکی از فیلم‌های موفق‌ترین و برجسته‌ترین شاهرخ خان محسوب می‌شود. "دیوانا" به داستان عشقی بین دو جوان هندی می‌پردازد که با موانع فراوانی مواجه می‌شوند. شاهرخ خان در این فیلم نقش راج می‌بازد، یک جوان خودمختار و شجاع که عشقش را به دختری خانواده دوست داشتنی خود، سیمران (با بازی کاجول) اعلام می‌کند.

 

فیلم دیگری که باید به عنوان یکی از مهمترین اثار شاهرخ خان مطرح شود، "کوچک‌ترین امر" (My Name is Khan) است. این فیلم به کارگردانی کران جوهار، در سال ۲۰۱۰ منتشر شد و با بازی شاهرخ خان و کاجول، به تصویر کشیدن داستان یک مرد هندی مسلمان به نام ریزوان خان می‌پردازد که به روزگاری با تبعیض نژادی در آمریکا مواجه می‌شود. این فیلم با موضوعات اجتماعی و انسانی مهمی که در آن مطرح شده، توانست مخاطبان بسیاری را جذب خود کند و از دیدگاه‌های مثبت بسیاری مورد استقبال قرار گرفت.

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.