باغ هاي ماژورل مراكش | شاهكار هنرمند ژاك Majorelle

۱۰ بازديد

باغ هاي ماژورل مراكش

مراكش،كشوري جذاب و رنگارنگ است كه سالانه پذيراي تعداد زيادي از گردشگران در قالب تور مراكش ميباشد.براي بازديد از ديدني هاي اين كشور بينظير بايد وقت زيادي داشته باشد.ما در اين مطلب قصد داريم تا با معرفي باغ هاي ماژورل مراكش در خدمت شما باشيم.در ادمه با ما باشيد.


سازنده باغ هاي ماژورل مراكش كه بود؟

باغ هاي ماژورل مراكش در دهه ۱۹۲۰ توسط نقاش فرانسوي ژاك Majorelle ساخته شده است كه شامل استخرهاي مرمر، درختان موز، گياهان بامبو، نخل ، نارگيل و ... ميباشد.تصويري زيبا از داخل باغ هاي ماژورل

اين باغ به طرز بي نظيري به دليل اينكه توسط يك نقاش طراحي شده است، به شكل يك نقاشي درآمده و رنگ آميزي شده است. بسياري از سازه هاي اين باغ به رنگي آبي تيره ('Majorelle Blue') نقاشي شده اند كه به خوبي با خاك، آب و هوا و گياهان هماهنگ شده اند و در واقع اين باغ شاهكار ژاك Majorelleبه جاي نقاشي هاي او ميباشد.

ويژگي هاي باغ هاي ماژورل مراكش

آب يكي از ويژگي هاي مهم اين باغ است و به خوبي در اين باغ ميتوان كانال ها و حوضچه هاي پر از آب را مشاهده كرد. ژاك Majorelleبسيار مشتاق به جمع آوري گياهان بود و در اين باغ ميتوان نمونه اي از اشتياق او به جمع آوري گياهان را مشاهده كرد.تصويري زيبا از حوض هاي موجود در باغ هاي ماژورل مراكش

پس از سال ها بي توجهي، اين مجموعه توسط طراح Yves Saint Laurent و همراه او Pierre Berge بازسازي شد.

آدرس باغ هاي ماژورل مراكش

Jardin Majorelle, Avenue Yacoub el Mansour, Marrakesh, Morocco

ساعت كار و زمان بازديد از باغ هاي ماژورل مراكش

در طول سال در ماه اكتبر تا مي از ساعت ۸ صبح تا ۵ بعد از ظهر و در ماه جون تا سپتامبر از ۸ صبح تا ۶ بعد از ظهر گردشگران ميتوانند از آن بازديد كنند.

اميدواريم كه اين مطلب براي شما مفيد واقع شود.

منبع :gardenvisit

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.