تور هند | تور ارزان هند | تور لحظه آخري هند

۹ بازديد

تور هند

هنگامي كه به مقصد هاي ناشناخته سفر مي كنيد، بايد از راهنمايي هاي مفيد براي غلبه بر موانع استفاده كنيد، حال چه به هند سفر كنيد و يا كشورهاي ديگر. در اين مطلب ما راهنمايي‌هاي لازمي كه بايد در تور هند به خاطر داشته باشيد را مطرح خواهيم كرد.


برقراري ارتباط با مردم محلي هند

اگر شما به زبان انگليسي تسط داشته باشيد، در تور هند ديگرنگراني خاصي نخواهيد داشت، اما اگر زبان انگليسي را ندانيد، بايد چكار كنيد؟ در ابتدا بهتر است جملات خود را به جملات كوچكتر و قابل فهم‌تر تقسيم كنيد. حتما يك قلم و يك دفترچه يادداشت براي ترسيم شكل در صورت نياز، همراه داشته باشيد. قبل از اينكه هتل را ترك كنيد، نام و آدرس هاي مهم را به زبان محلي يادداشت كنيد.تصويري از مردم محلي هندتصويري از مردم محلي هند

غذا خوردن در كوچه و خيابان

غذاهاي خوشمزه‌ي هندي و نان و شيريني آن بسيار شناخته شده است. اما امكانات بهداشتي ممكن است حتي در پايتخت هند كه رفت و آمد گردشگران در آن زياد است، كم باشد و اين مورد هميشه باعث نگراني مسافران تور هند است. سعي كنيد غذاهاي كاملا پخته شده بخوريد و از خريدن سبزي و سالاد از هر فروشنده‌اي خودداري كنيد. گياهخوار بودن در هند بهتر است. از خوردن غذاهاي بيش از اندازه تند بپرهيزيد و در نهايت هميشه دست‌هاي خود را بشوييد.

تصويري از غذاهاي خياباني هندتصويري از غذاهاي خياباني هند

رعايت احترام و پوشش

احتمالا اخبارهاي زيادي در مورد مذاهب مختلف در هند شنيده‌ايد. براي اينكه در تور هند دچار مشكلي نشويد، سعي كنيد در انتخاب نوع پوشش خود درهند وسواس بيشتري به خرج دهيد. با افرادي كه لباس‌هاي محلي پوشيده به تن كرده‌اند با احترام رفتار كنيد. هنگام ورود به عبادتگاه‌ها لباس پوشيده بپوشيد و كفش‌ها خود را در بياوريد. گرفتن عكس از خدايان در معابد، اكثرا مجاز نيست.تصويري از پوشش مردم هندتصويري از پوشش مردم هند

مراقب باشيد !!!

ممكن است در هند گم شويد و يا مسير را از دست بدهيد. از هركسي درخواست كمك نداشته باشيد زيرا ممكن است كلاهبردار باشند. براي اينكه در تور هند دچار چنين مشكلي نشويد بهتر است با يك گروه يا تور به گشت و گذار در هند بپردازيد.

منبع : india

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.