ساحل آفتابي بلغارستان | يكي از محبوب ترين مقاصد در بلغارستان

۱۲ بازديد

ساحل آفتابي بلغارستان

نمي توان به بلغارستان سفر كرد و از ساحل شني زيباي آن با آب و هواي سوزان كه به ساحل آفتابي بلغارستان معروف است چشم پوشي كرد. در ساحل بلغارستان مي توانيد بهترين سرگرمي ها را داشته باشيد و خاطرات شگفت انگيزي را تجربه كنيد.ما در اين مطلب قصد داريم تا به معرفي ساحل آفتابي بلغارستان بپردازيم در ادامه با ما باشيد.


رساندن شب به صبح در ساحل آفتابي بلغارستان

يكي از محبوب ترين و برجسته ترين مقاصد در بلغارستان چه در ميان مردم و چه در ميان گردشگران، ساحل زيباي درياي سياه است. البته اين ساحل در ميان جوانان طرفداران بيشتري دارد. شب زنده داري ها در ساحل آفتابي بلغارستان به شدت مقرون به صرفه است. اگر دوست داريد لذت سفر در تور بلغارستان را تجربه كنيد، در طول تابستان سري به اين ساحل بزنيد.تصويري از شب درساحل آفتابي بلغارستانتصويري از شب درساحل آفتابي بلغارستان

خوش آمدگويي به خورشيد در صبح ژانويه

جان لاوتون از اوريا به طور ناخواسته، جشنواره اي از آهنگهاي خود برپا كرد كه نام اين جشنواره الهام گرفته از اوست. در اين روز، مردم بلغارستان موسيقي زنده اجرا مي كنند و آواز مي خوانند تا اعتراض خود را به حكومت كمونيستي سركوبگر نشان دهند. معمولا اين جشن از شب قبل آغاز شده تا شركت كنندگان به صبح ژانويه خوش آمدگويي كنند.تصويري از طلوع آفتاب در ساحل آفتابي بلغارستانتصويري از طلوع آفتاب در ساحل آفتابي بلغارستان

سفر ماجراجويانه سافاري

مي توانيد تمام روز خود را در ساحل آفتابي بلغارستان بگذرانيد و لذت ببريد اما اگر به دنبال ماجراجويي هستيد، به روستاي مارينكا در جنوب بلغارستان رفته و سفري اكتشافي سافاري داشته باشيد. مي توانيد از تورهايي كه اين خدمات را ارائه مي دهند استفاده كنيد و گشتي در درياي سياه داشته باشيد.

تصويري از ماشين هاي سافاري در بلغارستانتصويري از ماشين هاي سافاري در بلغارستان

جشنوراه تابستاني موسيقي در ساحل آفتابي بلغارستان

اين جشنواره حدود ۱۰ سال است كه در ساحل درياي سياه بلغارستان برگزار مي شود، كه متمايز از ساير سياستهاي موسيقي است. طولاني ترين اجرا متعلق به سال ۲۰۰۶ است كه هنوز در ذهن تماشاگران باقي مانده است. به همين دليل است كه اين جشنواره طرفداران زيادي دارد.

تصويري از جشنواره هاي موسيقي در ساحل آفتابي بلغارستانتصويري از جشنواره هاي موسيقي در ساحل آفتابي بلغارستان

كشف باستاني ترين شهرك اروپا

شهر باستاني Nessebar ،تمدن زيادي را از تراكيان و يونانيان به روم و امپراتوري بيزانس پشت سر گذاشته و فرهنگ هاي متفاوتي را در طول ۳هراز سال تجربه كرده است. در قرون وسطا يكي از مهم ترين شهرهاي سواحل غرب درياي سياه بود.به يكي از مراكز معنوي كه داراي ساختمانهاي مذهبي است، مشهور شده بود. در فهرست ميراث جهاني يونسكو قرار دارد و در حال حاضر داراي اقامتگاه، رستورانهاي سنتي و خرابه هاي تاريخي است كه مورد بازديد قرار مي گيرد.

تصويري از يك شهر باستاني در بلغارستانتصويري از يك شهر باستاني در بلغارستان

حمام گل

يكي از اسرار محلياز سواحل درياي سياه بلغارستان حمام گل آن است، كه به طور طبيعي در طول ميليون ها سال تشكيل شده است. آنها مي گويند كه درماني براي پوست و بند بند بدن است. شايد باور نكنيد اما اولين بار هيتلر بود كه در سال ۱۹۴۲ خواص درماني آنرا اظهار كرد. اين حمام گل كاملا رايگان بوده و تفريحي شاد و سرگرم كننده است.تصويري از يك گردشگر در حمام گل بلغارستانتصويري از يك گردشگر در حمام گل بلغارستان

فعاليت در ساحل

خانواده ها مي توانند در ساحل درياي سياه اقامت داشته و از تفريحات موجود لذت ببرند.امكانات مربوط به ورزش هاي آبي به صورت كامل در اختيار است. قايراني، اسكي روي آب و چتربازي نيز در ساحل در دسترس است. واليبال، تنيس و سواري نيز از ديگر سرگرمي هاست كه در ساحل صورت مي گيرد.

تصويري از فعاليت هاي ساحل بلغارستانتصويري از فعاليت هاي ساحل بلغارستان

اميدواريم كه اين مطلب براي شما مفيد واقع شود.

منبع : theculturetrip

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.