غار رنگي ريد فلوت | رنگي ترين غار جهان در كجا واقع شده است؟

۹ بازديد

غار رنگي ريد فلوت

غار رنگي ريد فلوت يكي از جاذبه هاي توريستي شهر Guilin چين است كه در جنوب شرقي چين و در شمال غرب شهر Guilin واقع شده است و بيش از ۲۴۰ متر طول دارد.اين غار رنگي با استفاده از نورهاي رنگي به يك مكان براي گردشگري تبديل شده است و يكي از جذاب ترين ديدني هاي چين را به وجود آورده است.نام اين غار از نيزاري كه بيرون آن قرار دارد گرفته شده است.از اين ني ها ساز فلوت مي سازند و اينگونه نام اين غار به غار فلوت ني معروف شده است. اين غار آهكي با نام “كاخ هنرهاي طبيعي” نيز شناخته مي‌شود.تصويري از داخل غار رنگيريد فلوتتصويري از داخل غار رنگيريد فلوت

تاريخچه غار رنگي ريد فلوت

اين غار آهكي قدمتي ۱۸۰ ميليون ساله دارد و براي بيش از ۱۲۰۰ سال است كه يكي از جذاب ترين جاذبه هاي توريستي اين شهر محسوب مي شود. غار رنگي ريد فلوت يكي از عجيب ترين نقاط ديدني و يكي از پربازديدترين جاذبه‌هاي گردشگري چين است كه در تور چين ميتوانيد به تماشاي آن برويد.

تصويري از داخل غار رنگي ريد فلوتتصويري از داخل غار رنگي ريد فلوت

اين غار براي مدتهاي طولاني در زير اقيانوس ها مدفون بوده و پس از پايين آمدن سطح آب دريا نمايان شده است. غار رنگي ريد فلوت قديمي در سال ۱۹۴۰ توسط گروهي از پناهندگاني كه از سربازان ژاپني فرار مي كردند پيدا شد.

ساختار غار رنگي ريد فلوت

ستون‌هاي زيباي اين غار در طول ميليون ها سال چكيدن آب از سقف ايجاد شده اند.نورپردازي هاي رنگارنگ در غار سبب شده تا جلوه‌هاي بصري اين غار بيش از پيش خود را نمايان كند.در اين غار سنگ ها و صخره هايي در اشكال عجيب و شگفت انگيز قرار داده شده كه برخي از آنها نام هم دارند.نوشته هايي قديمي روي برخي از اين سنگ ها مربوط به سالهاي ۷۹۲ (بعد از ميلاد مسيح) است كه نشان مي دهد اين غار از سال هاي گذشته محلي ديدني براي بازديد افراد بوده است.

تصويري از گردشگران در غار ريد فلوتتصويري از گردشگران در غار ريد فلوت

رنگهاي اصلي كه ديواره ها و سنگ هاي اين غار دارند تركيبي از رنگهاي قهوه اي روشن و تيره است اما امروزه براي جذاب تر شدن اين مكان از نورهاي مصنوعي رنگي نيز در آن استفاده شده است.باز تاب نور روي اين سنگ هاي آهكي جلوه ي خاصي را به غار داده است و از يك سيستم نورپردازي خارق العاده با رنگ هاي شاد و دلنشين استفاده شده است.تصويري از داخل غار رنگي ريد فلوتتصويري از داخل غار رنگي ريد فلوت

اين رنگ‌ها و نورهاي داخل غار يكي از غريب‌ترين تجربه‌هاي حس بينايي كل زندگيتان را به ارمغان مي آورد.

غار رنگي ريد فلوت (Reed Flute) بيشتر شبيه به يك سرزمين پريان است.ستون هاي سنگي، پرنده ها، گياهان و حيوانات سنگي با رنگ ها و اشكال فوق العاده و قسمت هاي فوق العاده جذاب و ديدني اين غار را مملو از شگفتي كرده است.

چطور به غار رنگي ريد فلوت برويم؟

گشتن در اين غار رنگي و شگفت انگيز حدود يك ساعت زمان نياز دارد و يك تجربه فراموش‌نشدني و رويايي براي هر انسان ماجراجويي است.غار رنگي چين در تمام طول سال باز است. با يك اتوبوس از گويلين مي‌توانيد به غار برسيد.سرويس اتوبوس رايگاني نيز به مقصد غار نيز وجود دارد.

اميدواريم كه اين مطلب براي شما مفيد واقع شود.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.