ميدان عقاب لنكاوي

اطلاعات گردشگري و سفر

ميدان عقاب لنكاوي

۹ بازديد

ميدان عقاب لنكاوي

لنكاوي به عنوان يكي از شهر هاي گردشگري مالزي داراي جاذبه هاي بسياري است و سالانه گردشگران بسياري براي گذران تعطيلات و يا حتي ماه عسل به اين شهر زيبا سفر مي كنند.در اين مطلب قصد داريم به معرفي يكي ازميدان هاي معروف لنكاوي كه به ميدان عقاب معروف است بپردازيم.در ادامه با ما باشيد.


معرفي ميدان عقاب لنكاوي

علاوه بر انواع جاذبه هاي بسياري كه در لنكاوي نام برديم و خواهيد شناخت يك ميدان بسيار جالب و زيبا دراين شهر وجود دارد كه نظر بازديد كننده گان را به خود جذب كرده است ، نام اين جاذبه ميدان عقاب لنكاوي (Eagle Square Langkawi) ميباشد كه به نوعي نماد اين شهر هم محسوب مي شود. نام اصلي اين ميدان داتاران لنگ يا داتاران لانگ (Dataran Lang) مي باشد كه به دليل وجود يك مجسمه عقاب غول پيكر ۱۲ متري بتوني به رنگ قرمز روشن كه به نظر مي رسد آماده پرواز است به ميدان عقاب شهرت گرفته است.

 

 

تصويري از ميدان عقاب لنكاوي

تصويري از ميدان عقاب

ميدان عقاب لنكاوي در نزديكي لنگرگاه قايق هاي كواه واقع شده و از مهم ترين جاذبه هاي گردشگري لنكاوي به شمار مي آيد. ميدان عقاب يا داتاران لانگ يكي از بارزترين نمونه هاي گردشگري از ديد مسافراني است كه از طرف دريا به لنكاوي مي آيند. . ميدان عقاب يك چشم انداز بسيار دلنشين و يك نقطه مناسب تصوير برداري را تشكيل داده كه به دليل زيباي بيش از حد خود باعث شده است كه در بسياري از كارت پستال ها دنيا قرار بگيرد.

اطراف ميدان عقاب لنكاوي

ميدان عقاب يك محوطه اي را در حدود ۱۹ هكتار پوشش مي دهد كه اين محدوده شامل تراس ها، حوضچه هاي كوچك زيبا، چشمه ها، پياده روي ها، مغازه ها و سالن هاي غذا و سالن هاي پوشيده شده اي كه رويدادها در آن برگذار مي شود را پوشش داده است.

 

تصوير زيبا از ميدان عقاب لنكاوي; 

تصوير زيبا از ميدان عقاب

جاذبه ها اطراف ميدان عقاب لنكاوي

  • CHOGM پارك
  • پارك لاجندا لنكاوي
  • باغ پرندگان لنكاوي
  • آكواريوم لنكاوي
  • پل هوايي لنكاوي
  • تله كابين لنكاوي
موقعيت مكاني ميدان عقاب لنكاوي

ميدان عقاب لنكاوي در سمت راست ترمينال كشتي جزيره لنكاوي واقع شده و در فاصله كوتاهي از آن قرار دارد. ميدان عقاب يا داتاران لانگ يكي از بارزترين نمونه هاي گردشگري از ديد مسافراني است كه از طرف دريا به لنكاوي مي آيند.

آدرس ميدان عقاب لنكاوي 

Kuah, 07000 Langkawi, Kedah, Malaysia

اميدواريم كه اين مطلب در سفر به كشور مالزي براي شما مفيد واقع شود.

خواهشمنديم در صورتيكه قصد سفر به كشور مالزي را داريد،براي رزرو تور مالزي با ما در تماس باشيد.

منبع : مالزي تورز - بادساگروپ

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.