كيدزانيا دبي | محيطي امن،جذاب و آموزشي براي كودكان

۸ بازديد

كيدزانيا دبي

شايد يكي از دغدغه هاي بزرگسالان در سفر به دبي اين باشد كه چطور كودكان خود را سرگرم كنيم.شهر دبي داراي جاذبه هاي توريستي فراواني است كه در تور دبي ميتوانيد از آن ها ديدن كنيد.در اين ميان كيدزانيا دبي محيطي امن و جذاب و همچنين آموزشي براي كودكان است كه ميتواند لحظات خوشي را براي آنان فراهم سازد.در ادامه با ما باشيد تا به معرفي كيدزانيا دبي بپردازيم.

تصويري از كودكان در كنار تئاتر كيدزانيا دبي

كيدزانيا دبي چه خدماتي دارد؟

كيدزانيا دبي براي كودكان و والدين خود يك محيط آموزشي بي نظير، منحصر به فرد و بسيار واقع گرايانه فراهم مي كند كه اجازه مي دهد تا كودكان بين ۴ تا ۱۶ ساله به انجام آنچه كه به طور طبيعي رخ ميدهد بپردازند. بازيگر اصلي اين مجموعه فعاليت هاي تقليدي انجام شده توسط بزرگسالان در زندگي واقعي است.

تصويري از گردشگران در كيدزانيا دبي

كيدزانيا دبي همانند دنيايي واقعي شغل هاي مورد علاقه كودكان مانند دكتر،آتش نشان ،افسر پليس و ... را شبيه سازي ميكند.فضاي داخلي اين مجموعه بر اساس سرگرمي مورد علاقه كودكان طراحي شده است كه مانند يك شهر در ابعاد كودكانه داراي ساختمان ها،درختان مختلف ،ماشين ها ، نيروي اقتصادي و ... است.كيدزانيا دبي همچنين داراي محلي براي بازي نوزادان در محيطي امن و جذاب است.

از نقش هايي مثل افسر پليس،دندان پزشك،روزنامه نگار و غيره در كيدزانيا بيش از ۸۰ نوع شغل و نقش براي كودكان در حدود ۶۰ موسسه وجود دارد كه در محيطي نسبتا آسان و پيچيده كودكان را مشغول خواهد كرد.

كيدزانيا يك شهر كامل است كه شامل بيمارستان،سالن زيباي،ايستگاه آتش نشاني،ايستگاه راديو،سوپرماركت،ايستگاه تلويزيون،تئاتر و خيلي چيزهاي ديگر است.

در نظر داشته باشيد كه كيدزانيا محيطي حرفه اي است كه آموزش آن، بالاترين سطح اعتماد را در ميان والدين، مدرسان و رهبران جامعه به دست آورده است، به اين ترتيب كه بچه ها مي توانند از آن لذت ببرند، استقلال خود را اعمال مي كنند و در امنيت باشند.

تصويري از كودكان در كيدزانيا دبي

ساعت بازديد از كيدزانيا دبي

همه روزه ۱۰ صبح تا ۱۰ شب

توجه داشته باشيد كه باجه فروش بليت ساعت ۹ شب تعطيل ميشود.

هزينه بازديد از كيدزانيا دبي

  • نوزاد : رايگان
  • كودكان ۲-۳ ساله : ۹۵ درهم
  • كودكان ۴-۱۶ سال : ۱۶۰ درهم
  • افراد ۱۷-۶۴ سال : ۷۵ درهم
  • افراد ۶۵-۱۰۰ سال : ۵۵ درهم

اميدواريم كه اين مطلب در سفر به شهر دبي براي شما مفيد واقع شود.

منبع : kidzania

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.