هتل ويدا كيش | قيمت تور هتل ويدا كيش | رزرو هتل ويدا كيش

۸ بازديد

هتل ويدا كيش

هتل ويدا كيش در سال ۱۳۹۶ با ۱۰ طبقه ۱۴۵ اتاق افتتاح و فعاليت خود را آغاز كرد، هتل ويدا يكي از بهترين و شيك ترين هتل هاي كيش است كه در زير مجموعه هتل هاي پنج ستاره كيش قرار مي گيرد. اين هتل از لحاظ موقعيتي در قلب جزيره كيش و در جنوب ايران واقع شده است. گفتني است در طراحي اين هتل از اشكال هندسي مفهومي و در عين حال ساده مطابق با معماري رو دنيا بهره گرفته شده است.اقامتي راحت و فراموش نشدني در اتاق هاي زيباي اين هتل همراه شما خواهد بود.

امكانات هتل ويدا كيش

لابي ، آسانسور ، نمازخانه ، آژانس مسافرتي ، پله اضطراري ،زنگ هشدار ، كافي شاپ ، تاكسي سرويس ، اتاق چمدان ،روزنامه ، سالن ورزشي ،آرايشگاه ، خدمات باربري ، پذيرش ۲۴ ساعته ، دستگاه واكس كفش ، ترانسفر رفت با هزينه ،خدمات CIP (تشريفات ويژه) ، كپسول آتش نشاني ، سيستم اعلام حريق ، كرايه اتومبيل (بدون راننده) ، خدمات بيدار باش

ورودي هتل ويدا كيشورودي هتل ويدا كيش

رستوران هتل ويدا كيش

رستوران هاي هتل ويدا با دارا بودن پرسنل تحصيل كرده،مجرب و آشنا به زبانهاي زنده دنيا و مسلط به همه تخصص هاي مرتبط با رستوران توانسته است جايگاه خاصي را در ميان مهمانان گرامي باز نمايد و همچنين با داشتن محلي مناسب و فضاي منحصر بفرد بخصوص از نظر استفاده از ظروف و تجهيزات مناسب، انتخاب بهترين مواد غذايي و پروتئيني موجود در كشور توانسته است طعم جديدي در حد يك رستوران بين المللي ايجاد نمايد. ما هميشه سعي ميكنيم تا غذا را با بالاترين كيفيت به مشتريان ارائه كنيم چرا كه كيفيت غذا و رضايت مشتري اولويت اول ماست.

رستوران هتل واقع در طبقه اول با ظرفيت ۲۵۰ نفر (ساعت كاري: صبحانه ۸:۰۰ الي ۹:۳۰ ، نهار ۱۳:۰۰ الي ۱۵:۰۰)

استخر هتل ويدا كيش

استخرهاي هتل ويدا كيش به شما اجازه لذت بردن از شنا را در تمامي فصول مي دهد. استفاده از اين استخرها براي ميهمانان مقيم در هتل به صورت رايگان بوده و ميهمانان عزيز مي توانند از امكانات متنوع موجود در اين مجموعه تفريحي ورزشي بهره مند و لذت ببرند.

استخرهتل ويدا كيش 

استخرهتل ويدا كيش

سالن همايش هتل ويدا كيش

سالن هاي برگزاري همايش هتل، مجموعه اي است منحصر به فرد با امكاناتي پيشرفته و مدرن، فضايي مناسب و تجهيزاتي كامل كه هتل را قادر مي سازد تا براي برگزاري همايش هاي ملي و بين المللي در هر سطحي و يا محتوايي اعم از علمي، فرهنگي، اجتماعي، اقتصادي، هنري و... آمادگي و قابليت لازمه را كسب نمايد.

فاصله هتل ويدا كيش تا جاذبه هاي توريستي
  • فاصله تا مركز خريد مرواريد كيش : ۴ دقيقه با ماشين
  • فاصله تا پلاژ ساحلي بانوان شهر كيش : ۶ دقيقه با ماشين
  • فاصله تا مراكز خريد پرديس۲ كيش : ۶ دقيقه با ماشين
  • فاصله تا مركز خريد مرجان كيش : ۱۰ دقيقه با ماشين
  • فاصله تا پارك ساحلي مرجان كيش : ۱۰ دقيقه با ماشين
  • فاصله تا فرودگاه كيش : ۱۰ دقيقه با ماشين

شماره تماس هتل ويدا كيش : ۰۷۶۴۴۴۲۰۰۷۳

آدرس هتل ويدا كيش:

جزيره كيش ، بلوار موج ، هتل پنج ستاره ويدا

منبع : هتل ويدا

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.