بازار پرديس يك كيش

اطلاعات گردشگري و سفر

بازار پرديس يك كيش

۸ بازديد

بازار پرديس يك كيش

خريد از بازارهاي جزيره كيش با توجه به تنوع كالاها هميشه براي مسافران لذت بخش بوده و گردشگران و مسافران تور كيش با هر قصد و نيتي كه به كيش سفر كرده باشند بطور حتم از بازارها ديدن كرده و دست خالي بازنميگردند.ما در اين مطلب قصد داريم تا با معرفي يكي از بهترين مراكز خريد كيش كه به بازار پرديس يك كيش معروف است در خدمت شما باشيم.


بازار پرديس يك كيش يكي از معروفترين و بهترين مراكز خريد كيش است كه سالانه پذيراي تعداد زيادي از گردشگران ميباشد.بازارها و مراكز تجاري كيش با معماري مدرن و زيبا و با ارائه انوع كالاها به فعاليت اشتغال دارند. اين بازارها يكي از جاذبه هاي اصلي كيش به حساب مي آيند كه سالانه تعداد قابل توجهي از مسافران و گردشگران را به جزيره كيش جذب مي كنند.

درباره بازار پرديس يك كيش بدانيم

بازار پرديس كيش يكي از بزرگترين و قديمي ترين مراكز خريد كيش است كه به سبك اروپايي و با مشاوره مشهورترين معماران فرانسوي ساخته شده و تقريبا تمامي گردشگران تور كيش از اين بازار ديدن ميكنند.

نمايي از ساختمان بازار پرديس يك كيش

نمايي از ساختمان بازار پرديس يك كيش

اين بازار در سال ۱۳۷۱ در زميني به مساحت ۱۲۰۰۰ متر مربع در ۲ طبقه با بيش از ۲۰۰ واحد در شرق جزيره كيش بين خيابان فردوسي و بلوار رازي افتتاح گرديد.

امكانات بازار پرديس يك كيش

فروشگاههاي تجاري مركز خريد پرديس يك كيش شامل انواع مختلف پوشاك، وسايل صوتي وتصويري، لوازم آرايشي و بهداشتي، تلفنهاي همراه،كيف وكفش، ساعت، مكمل هاي غذائي، سيستمهاي كامپيوتري، تعميرات موبايل، آژانسهاي مسافرتي، شعب بانكها ، يك كافي‌نت وهمچنين يك رستوران و چندين كافي شاپ نيز با محيطي فرح بخش آماده پذيرايي وخدمت‌رساني به گردشگران عزيز مي‌باشد.

تصويري از فروشگاه هاي بازار پردييس يك كيش

علت بازديد مسافران از بازار پرديس يك كيش

امكانات موجود در اين بازار بخوبي پاسخگوي نياز مشتريان و گردشگران تور كيش مي باشد ، تنوع كالاها واجناس و همچنين وجود دفاترنمايندگي شركتهاي لوازم خانگي معروف دنيا موجب گرديده تااكثر مسافران از اين بازار ديدن نمايند.در مركز خريد پرديس يك كيش بيش از ۲۰۰ واحد تجاري وجود دارد .

امكانات موجود در بازار پرديس يك كيش

امكانات موجود در بازار پرديس يك كيش

قرعه كشي در بازار پرديس يك كيش

در اين بازار همه روزه ساعت ۱۰ شب مراسم قرعه كشي به همراه موزيك و برنامه هاي شاد و ارايه جوايز نفيس به برندگان كه از بين خريداران اين بازار مي باشند اجرا مي گردد. گردشگراني كه جزيره كيش را به قصد خريد از مراكز تجاري كيش را انتخاب ميكنند بهتر است از بين هتل هاي كيش هتل هايي را براي اقامت انتخاب كنند كه به مراكز خريد كيش و همچنين ديدنيهاي كيش نزديك باشد.

آدرس بازار پرديس يك كيش

بازاربين المللي پرديس يك كيش درمرواريد خليج فارس، بين خيابان فردوسي وبلوار رازي قرار دارد.

منبع

kishtor

badsagroup

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.