آيا تور كريسمس باكو خوش ميگذره؟

اطلاعات گردشگري و سفر

آيا تور كريسمس باكو خوش ميگذره؟

۱۵ بازديد

آيا تور كريسمس باكو خوش ميگذره؟

كريسمس يكي از وقايع طولاني مدت سال در بسياري از كشورها است.اگرچه،بين جشن هاي اروپا و كشور آذربايجان تفاوت هايي وجود دارد.كريسمس رسما در آذربايجان جشن گرفته نمي شود. اما در واقع، با رسيدن دسامبر، كل كشور شروع به آماده سازي جشني بزرگ براي كريسمس مي كند.اگر ميخواهيد در اين جشن بزرگ با تور كريسمس باكو باشيد،در ادامه همراه باكو هلدينگ باشيد.

كريسمس يك جشن ملي در آذربايجان نيست و برگزاري جشن كريسمس در شهرهاي بزرگ نظير باكو،نفوذي است كه توسط غربي ها صورت گرفته است.اغلب مردم آذربايجان مسلمان هستند و معمولا جشن هايي مانند عيد نوروز و سال جديد را و به صورت گسترده جشن ميگريند.اگرچه به خاطر توريستي بودن شهر باكو،جشن سال نو ميلادي يا كريسمس در شهر باكو و در برخي ديگر از شهرهاي كشور آذربايجان نيز برگزار ميشود.

پايتخت كشور آذربايجان،شهر باكو،كريسمس را جشن مي گيرد. از آغاز ماه دسامبر، شهر شروع به تغيير مي كند. كريسمس عظيم و قابل تحسين، چراغ هاي زيبا در شهر، طرح هاي كريسمس در تمام نقاط، شهر را با شكوه مي سازد.علاوه بر اين، دو مركز مهم در كريسمس در مركز شهر وجود دارند كه داراي مفاهيم مختلف هستند. يكي از آنها در داخل Icherisheher (شهر قديمي) واقع شده است. در واقع، در داخل شهر قديمي هميشه يك بازار كوچك وجود دارد، اما در ماه دسامبر، طراحي آن تغيير مي كند و به بازار كريسمس تبديل مي شود. در اينجا شما مي توانيد انواع هداياي كريسمس مانند سوغات، روسري و ساير اقلام ملي و همچنين برخي غذاهاي ملي را پيدا كنيد.

ادامه مطلب در لينك زير :

https://bakuholding.com/baku-tours-christmas/

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.