چطور سفري كم هزينه به كشور چين داشته باشيم؟

۸ بازديد

چطور سفري كم هزينه به كشور چين داشته باشيم؟

چين يك مقصد عالي براي مسافراني است كه قصد بازديد از آثار تاريخي،مناظر طبيعي شگفت انگيز و همچنين آثار فرهنگي را دارند. بنابراين تعداد مسافران خارجي كه به چين سفر مي كنند هر سال افزايش مي يابد.اين كشور با رشد روز افزون خود،روز به روز مدرن تر و ثروتمندتر ميشود.چين در مقايسه با بسياري از كشورهاي اروپايي هنوز مقصد سفر ارزان است اما خيلي زود مي تواند تغيير كند. با اين حال، پس از چند راهنمايي ساده، شما قادر خواهيد بود سفري كم هزينه به كشور چين داشته باشيد.در ادامه با ويزاتك باشيد.

۱.كمي زبان چيني بياموزيد

هيچ چيز براي چيني ها شيرين تر از اين نيست كه ببينند يك خارجي به زبان آن ها صحبت ميكند.اين موضوع آنقدر آنها را خوشحال خواهد كرد كه اغلب خانه خود را به عنوان مكاني براي اقامت به شما پيشنهاد خواهند داد و يا شما را براي ناهار، شام و نمايش كارائوكه دعوت خواهند كرد و يا ممكن است حتي در برخي از موارد بعضي از هزينه هاي شما را پرداخت كنند!

آموزش زبان چيني در سفري كم هزينه به كشور چين۲.از شهرهاي غير معروف ديدن كنيد.

 

سعي كنيد به روستاهاي كوچك سفر كنيد.به غير از چن شهر بزرگ و معروف،امكان ندارد كه شما به روستايي برويد و براي اقامت و خورد و خوراك خود هزينه زيادي پرداخت كنيد.اهالي روستاهاي كوچك خيلي خوشحال ميشوند و باعث افتخار آنهاست كه از خارجي ها پذيرايي كنند و به آن ها هديه بدهند.

تصويري از دهكده هاي چين۳.با قطار سفر كنيد

سفر با قطار در كشور چين،ارزانترين نوع سفر است.شما مي توانيد بليط ايستاده، صندلي سخت، صندلي نرم و يا بليط معمولي دريافت كنيد. بليط هاي ايستاده و نشسته تقريبا هيچ هزينه اي ندارند، اما حداقل راحت هستند.با اين وجود، اگر شما يك خارجي هستيد و يك بليط معمولي را خريداري مي كنيد، حقيقتا هرگز ايستاده نخواهيد بود چون چيني ها به شما اجازه نمي دهند. آنها اغلب كرسي هاي خود را به شما خواهند داد. قطارها عمدتا پرجمعيت و پر سر و صدا هستند.فقط تعجب نكنيد وقتي ببينيد در قطار مردم سيگار ميكشند، صورت و دندان هاي خود را ميشورند يا لباس هاي خود را در حالي كه در قطار هستند عوض ميكنند. اگر اين مسائل براي شما قابل تحمل است ميتوانيد سفري كم هزينه داشته باشيد.

تصويري از مسافران در سفر با قطار در چين۴.غذاهاي محلي بخوريد.

غذا خوري در رستورانهاي چيني ارزان است، اما غذاهاي خياباني بسيار ارزانتر است. به عنوان مثال، شام در رستوران ممكن است براي شما حداقل ۱۶ دلار هزينه داشته باشد، در حالي كه شما مي توانيد يك كاسه مناسب از رشته فرنگي سرخ شده با سبزيجات را از خيابان با قيمت ۵۰ سنت تهيه كنيد.اين موضوع ميتواند در صرفه جويي پول خود بسيار به شما كمك كند و باعث ميشود سفري كم هزينه به كشور چين داشته باشيد.به طور كلي، چين كشوري است كه در آن ميتوان گزينه هاي ارزان و گران را در كنار هم يافت .گزينه هاي متعددي براي سفرهاي كم هزينه وجود دارد كه به شما فرصت مي دهد كه نه تنها به ديدن و سرگرم كردن، بلكه همچنين براي صرفه جويي در هزينه هاي خود براي سفرهاي بعدي خود نيز كمك كنيد.

تصويري از غذاهاي محلي چيناميدوارم كه اين مطلب در سفر به كشور چين براي شما مفيد واقع شود.خواهشمنديم براي اخذ ويزاي چين  با ما در تماس باشيد

منبع : ويزاتك

 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.